Poniedziałek, Listopad 4, 2019, 08:35
W piątek, 18 października 2019r. młodzież naszej szkoły wraz z opiekunami wzięła udział w XXIV Rajdzie Górskim organizowanym przez Koło Opiekunów SKKT przy PTTK w Olkuszu. Tegorocznym celem naszego rajdu było najwyższe wzniesienie Pasma Czantorii w Beskidzie Śląskim - Wielka Czantoria (995 m n.p.m.).
Na początku naszej trasy skorzystaliśmy z wyciągu krzesełkowego, którym wyjechaliśmy na Polanę Stokłosica 885 m n.p.m. Rozciągały się stąd niezwykle piękne widoki m.in. na dolinę Wisły, masyw Równicy i na miasto Ustroń z ciekawymi domami wczasowymi w kształcie piramid. Dalej, idąc czerwonym szlakiem dotarliśmy na szczyt. Po godzinnym odpoczynku, wysłuchaniu opowieści pani przewodnik i wręczeniu dyplomów za udział w rajdzie wyruszyliśmy w dalszą drogę. Szliśmy szlakiem biegnącym granicą polsko-czeską podziwiając niezwykłe widoki. Dotarliśmy do czeskiego schroniska, a następnie po krótkim odpoczynku, niebieskim szlakiem w cudnej jesiennej scenerii zaczęliśmy prawie dwugodzinne zejście do Ustronia. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do domów.

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.