Czwartek, Maj 12, 2022, 13:55
Nareszcie doczekaliśmy się dwudniowej wycieczki. Klasy 8b, 7a, 7b, 6a wyruszyły na podbój Wrocławia. Mieliśmy okazję zrelaksować się, zebrać siły i energię na trudny czas nauki, który nas jeszcze czeka przed wakacjami. Plan wycieczki był bardzo napięty, chcieliśmy zobaczyć jak najwięcej i poszerzyć swoją wiedzę krajoznawczą – turystyczną.
Pierwszym punktem naszej wyprawy było Wrocławskie Zoo. Podziwialiśmy dzikie zwierzęta, ale największą atrakcją cieszyło się Oceanarium i Afrykanarium. Następnie zobaczyliśmy Halę Stulecia. Szkoda tylko, że nie udało nam się zobaczyć pokazu wrocławskich fontann multimedialnych (dopiero były w trakcie montażu).
Zmęczeni, ale podekscytowani noclegiem dotarliśmy do hotelu.
W kolejnym dniu mieliśmy okazję podziwiać wielkie dzieło malarskie Panoramę Racławicką.
Uczniowie przypomnieli sobie przebieg zwycięskiej bitwy dowodzonej przez Tadeusza Kościuszkę.
Po seansie udaliśmy się na Rynek. Pod kierunkiem pani przewodnik grupa zwiedziła wrocławską starówkę. Zwiedzanie uatrakcyjniła gra miejska. Zwycięską drużyna zostali „ Małpiarze" uczniowie klasy 8b w składzie: K. Kowalski, K. Białaś, A. Madej, K. Konstanty, Z. Szklarska, K. Rolka.
Ostatnią atrakcją naszej wycieczki był wyjazd windą na punkt widokowy (49 piętro) budynku SKY TOWER.
Przepiękną panoramę Wrocławia mieliśmy przed oczami do końca wycieczki i zatrzymamy ją w pamięci do następnego przyjazdu.

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.