Piątek, Marzec 6, 2020, 08:52


Klasa 2a bierze udział w innowacji pedagogicznej "Kodowanie na dywanie". Założeniem wprowadzenia innowacji jest rozwijanie u dzieci wczesnoszkolnych umiejętności logicznego myślenia, kształtowania wyobraźni przestrzennej oraz wprowadzenia młodego człowieka w cyfrowy świat, szczególnie w świat związany z programowaniem, a także upowszechnianie wiedzy na temat bezpiecznego korzystania z nowoczesnych technologii w tym Internetu.

 

Innowacja pozwala na kształtowanie dobrych nawyków cyfrowych od najmłodszych lat. Dzieci bawią się w kodowanie poprzez gry i zabawy logiczne z wykorzystaniem m.in. plansz do kodowania.
Ups! Taka galeria nie istnieje!

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem